Chans på Mekkonen

Match igår, förlust. 5-1 Finns inte så mycket att säga om det, jag är missnöjd med min egen insats.
Redan före matchen så fick jag reda på att jag skulle på ishockeyläger med min nya klubb Solna, upp 3 på morgonen(kollade skitfilm på 6an, fan vad Pamela Anderson är snygg :-P), direktbuss utan toa, hade och har fortfarande turistmage, bussresan utmanade mig.
Alltså blev det ingen krog för mig :( men nån typ av firande hoppas jag på.
Som ni alla vet så tog ju jag en time-out från helvetet, Lövströmsskolan... Men nu efter ett halvårs vila, mer helvete och jobb som tidningspojke i akalla så ska jag tillbaka, i 2an, Sam-Elit, igen. Största nyheten: Det finns chans att jag hamnar i samma klass som MEKKONEN!!! :-P hoppas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0