Sista dagen

Sista kvällen i Italien, jag och Bobban ska riva stället! ;)

Det är jättemycket tyskar här, jävligt irriterande, och så hade vi två nördiga amerikaner i vårt tält, de gick och la sig runt 9. Tama människor! Jag och Bobban däremot festar ordentligt, vissa nätter kommer vi inte ens hem ;) men ibland tar vi sista bussen och kommer hem runt 11. Jag har druckit mörkt öl... STORT MISSTAG! smakar förjävligt och slutade med en spya på bargolvet, servitrisen blev inte glad...

Annars har vi ätit mycket, pizza, pasta, glass mm. blir nästan till att banta när man kommer hem. ;) Jag har köpt inter-mössa och inter-nyckelring, äntligen något mer än Adriano-tröjan som snart ska tejpas över.

Dagens läxa: Drick inte mörkt öl.

och dagens vidomsord: SL äger!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0