1 2 3 Mekkonen!

Tilbaks i skolan, SAMMA KLASS SOM MEKKONEN!!!!! :-p Tur det, det hade slutat illa annars tror jag. Vi går i en riktig invandrarklass, inte jobbiga som bobban undrade, dom e roliga! ;) Ahh, Mekkonen ;)


Jag och mekkonen
vi e sol och natt(e)
hockeylaget du min vän
han är min blatt(e)
skolan börjar nu igen
jag är mjölken i din latte


Var ute med Lollo förra helgen, Viper Room, Ida med lila tajtsen var med... Jag försökte betala med en förfalskad femhundring, det var inte jag som förfalska den. Så Lollo fick betala för mej. Kände mig inte som en man för ett tag, sen hemma, efter Viper Room och idafajten och bögen på tunnelbanan så var det sen kväll med Roger Moore, Live and Let Die! Jag blev man igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0