Hade tänkt spåra

Jobbade igår 12 till 9. Efter var det fest hos Stockhouse! Hade en 70's med mig ;) .
Kommer dit, alla är redan där, det är packat, nu är jag där ;) Stockhouse introducerar mig till sina kompisar, och där, i mängden ser jag Kalle, Kalle som jag mobbade hela mellanstadiet... Jag skäms, även nu när jag skriver det här, jag borde ju gått fram till han på festen och snackat med han och visat att jag inte är sån längre. Istället så slingrade jag mig mellan alla ända fram till ytterdörren...

När jag går av i akalla kommer jag på att min vodka ligger i Stockhouse kylskåp, oöppnad...

Kommer hem till slut och sätter på tv:n, ser att AIK förlorat mot Helsingborg, 2-1. Domarjäveln Fröjdfelt höll ju fan Hansson-klass, trodde inte det var möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0