Rubbet

Har inte skrivit nåt för att jag varit seg och inte pallat...

Var ju på Iron Maiden i onsdags, dom rockade och förgyllde en ung grabbs liv ;) den ungen var jag ;)
Torsdag, jobb och en gammal Haber-Beck-klassiker, MONEYMAN! ;)
På fredag så tältade jag nisse och bobban på Granholmstippen, ska inte ens gå in på hur lång tid det tog att sätta upp tältet... På akallas högsta punkt gjorde vi sen upp en eld. Vi grillade korv och marshmallows, korv är det godaste som finns! Vi spelade vattenfall... Kom i säng vid 4 snåret. :-P
P.s. alla tvestjärtar kan ta sig.

Jobbade igår, ett till nie... Sålde faktiskt bra för en gångs skull, men chefen håller ett öga på mig, det sa i alla fall Ola under pingisrasten, jag vart psykad för en stund, men jag blev snabbt kung ;)

Idag, träning med Lagbussen på Ärvinge, sen vart det dags för resan... Till Sveriges rövhål/Glennstaden. AIK spelar imorgon mot Ljungskile, vi ska se till att dom hamnar där dom bäst hör hemma, i botten och avslutningsvis i superettan. Hejdå Ljungskile.

Dagens visdomsord: Tvestjärtar KAN ta sig in i ditt tält! 

och: Alla göteborgare heter Glenn.

Kommentarer
Postat av: martina

Gräsänka är man när ens man (mitt fall sambo) är bortrest. =)

2008-07-21 @ 22:14:46
URL: http://tinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0