MÖRDA ETT DJURGÅRDSBARN chalalalalalalala!!!

Mekkonen var bara i skolan en dag den här veckan. :( Den dagen, tisdag, sa han, på väg från lunchen, att han haft falskleg ända sen han var 17! Jag räknade upp en massa (4) ställen och han hade tydligen varit på alla! Han har också halsfluss. Det var därför han inte var i skolan så mycket. :P

I fredags spelade jag nisse rilla F1 2005 på playstation hos rilla. Det var galet!!! Jag körde utan framvinge och framhjul! :P Blev värsta KARAVANEN bakom mig men jag höll tätt och slutade sexa ;)

Söndag, såg lollo david o ida spela fjollboll, dom förlorade... Fast det spelar ingen roll, fjollboll är ingen sport.

Onsdag: Första provet, historieprov, ska jag fuska? Hörde att Mekkonen skulle göra det. Det är alltså mer Wikipedia än vanligt nuförtiden. Sen är det supa med Bobban innan derbyt drar igång!! :P

EN SJUKDOM EN SMITTA EN DJURGÅRDSFITTA!!!

På onsdag är det alltså derby och historieprov, chans på dubbel baksmälla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0